вторник, 15 ноември 2022 г.

Тренинг на ученици в ЧОУ Банкерче по Дейност С4 по Проект № 2020-1-ES01-KA229-082342_4 по програма „Еразъм+” . "Green education in green environment"

 

Тренингът се проведе в рамките на планираните 5 дни, в съответствие с уточнената работна програма, като балансирано се съчетаваха практически занятия, работа в групи, презентации и артистични изяви, посещения на  културни и исторически обекти, спортни мероприятия и др.

           В тренинга участваха  преподаватели и ученици от партньорските училища от Испания, Италия, Португалия, Полша, Турция и България:

·       Escola Països Catalans España, гр.  Lleida – Испания, гр.Лейда

·       Istituto Comprensivo Statale “Carlo Santagata 5° C.D.” – Италия, гр. Портичи     

·       Agrupamento de Escolas de Mangualde, Португалия, гр. Мангуалде

·       Szkola Podstawowa nr 199 im. Juliana Tuwima – Полша, гр.Лодз

·       Cahit Arfilkokulu – Турция, гр. Истанбул

·       Частно основно училище „Банкерче” – България, гр. София

Занятията в последващите дни бяха осъществени според уточнената програма: тренинги и съответните съпътстващи  посещения на  културни и исторически обекти, спортни мероприятия и др.

                Срещата започна в зала на училището, където присъстваха партньорите по проекта, ученици, учители. Програмата се състоеше от няколко части:

1.    Посрещане на гостите, запознаване с дейността на ЧОУ Банкерче, среща с екипа

2.    Презентации на всяка делегация на тема „Спортни дейности в парка”

3.    Среща с представител на WWF България на тема „Природен парк Витоша”. Дидактични игри.

4.    Работно ателие с ИКТ игри на тема „Опазване на природата чрез нулев отпадък” с представител на Асоциация  „Нулев отпадък- България”

5.    Посещение на ПП Витоша: посещение на Посетителския център, посещение на Бистришко и Торфено бранище с представители на СК Алеко-Мотен. Спортни игри на открито

6.    Разглеждане на забележителностите на гр.София

7.    Посещение на Природо-научния музей. Презентация на доц. Ася Асенова от СУ „Св.Климент Охридски” на тема „Нови образователни програми при обучението по природни науки. Възможности за коопериране и създаване на бъдещи нови проекти. Лекция за флората и фауната на ПП Витоша

8.    Посещение на Пловдив. Запознаване с историята на Стария град

9.    Посещение на НИМ.  Участие на учениците в работно ателие „Народни носии – багри и елементи” в Образователния център при НИМ

10. Спорт и игри сред природата – посещение на Южния парк

11.  „Да научим българските танци” – урок по народни танци, проведен от българските ученици за техните приятели гости

 

По време на срещата се проведоха и няколко работни заседания с партньорите координатори. Бяха обсъдени следните теми:

1.    Обсъждане на еко – списанието. Обсъждане на съдържанието и броя на статиите.

2.    Разпространение на резултатите от дейностите:etwinning, блогове и училищен уебсайт

3.    Следващите  краткосрочни тренинги за ученици в Португалия и Полша – организация, настаняване, пътуване, задачи

4.    Предварителни онлайн срещи преди всеки тренинг с участниците

5.    Оценка на работната среща

6.    Сертификати за участие

               Работната среща премина в прекрасна атмосфера, всички заложени задачи и дейности бяха изпълнени при активното участие на ученици и учители. Преподавателите от училищата обсъдиха попълването на информацията в платформата Mobility tool, подготвиха следващите дейности.

Работната среща по Дейност С4  премина  изключително успешно. Постигнати бяха поставените цели в съответствие с апликационната форма.

Документалното  потвърждение на твърденията в  отчета са приложените фото и видео материали, копия на сертификатите на учениците и учителите, различните отчетни документи на изпращащата и приемащата организации и др.



















































Тази публикация отразява само личните виждания на нейния автор и от Комисията не може да бъде търсена отговорност за използването на съдържащата се в нея информация.

Проектът е съфинансиран от Програма Еразъм плюс на Европейския съюз.



Няма коментари:

Публикуване на коментар